reklama

Zrnková káva pražená na Slovensku - recenzia

Som rád, že Vám môžem priniesť článok o mojej skúsenosti so skvelým internetovým obchodom a ako už názov prezrádza, má čo dočinenia s kávou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takže by som sa chcel zamerať na nápoj nám všetkým dobre známy. Na kávu. Ako som tak trávil čas na internete objavila sa mi v okienku reklama na e-shop zaoberajúci sa predajom kávy. Káva pražená na Slovensku, tak ma to zaujalo, tak som klikol. Predomnou sa ukázala veľmi pekne spracovaná webová stránka, ktorá bola prehľadná, mala dobrý dizajn a fungovala bez problémov. Popozeral som si niekoľko produktov, ale všimol som si jednu novinku, ktorá mi tam svietila COFFEEIN ELITE. Zaujímavý názov, tak si vravím, že si to pozriem. Opäť sa mi pripomenulo veľkým nápisom, že káva je pražená na Slovensku. Prečítal som si o nej niečo samozrejme. Je to espresso zmes, ktorého recept som zakúpil od talianskeho pražiara s dlhoročnými skúsenosťami. Táto zmes by nemala pochádzať od žiadnej komerčnej značky čomu aj verím, pretože bola vraj zakúpená od talianskeho pražiara, ktorý v rodine tento recept na praženie dedil. Zaujalo ma, že recept zakúpil majiteľ COFFEEIN s prísľubom, že ho nebude mať na Slovensku nikto iný. Preto by mala byť táto káva jedinečná a dá sa kúpiť len v tomto e – shope alebo v partnerských kaviarňach. Veľmi sa mi páčil ten popis k nej, preto som sa dlho rozhodovať už nemusel. Zapáčila sa mi a je na Slovensku jedinečná, tak som si tú kávu objednal a aj so šálkou na espresso v jednom, aj vzhľadom k tomu, že sa mi to oplatilo kúpiť takto v sete a nie zvlášť. Cena bola 8, 50 eur spolu s tou šálkou, kávy bolo 200g, čo bola dobrá cena v pomere cena kvalita ako som neskôr zistil. Bez problémov som si dal môj výber do košíka a začal som s objednávkou. Žiadne zbytočnosti, všetko priame ako má byť. Meno, adresa, spôsob platby a samozrejme aj spôsob doručenia. Kamenná predajňa sídli v Nitre kde sa dalo vybaviť aj osobné prevzatie za určitý poplatok, nemám to z Levíc síce tak ďaleko, ale predsa len mi je komfortnejšie keď mi to príde rovno domov, hlavne keď som nemal do Nitry cestu. Zhodnotil som, že si to dám poslať kuriérom za 3,80 eur čo bola o pár centov vyššia cena ako keby som si to mal poslať poštou. Dokonca prvou triedou sa to ani neoplatilo by som povedal . Už stačilo len kliknúť na tlačítko objednať a všetko bolo vybavené.
Presne ako má správny internetový obchod fungovať, hneď po objednaní mi prišiel e-mail s potvrdením objednávky a taktiež jej prehľadom. Všetko vybavené, už mi stačilo len čakať. Na druhý deň hneď ráno mi prišiel ďalší mail o tom, že moja objednávka bola expandovaná a kuriér by mi ju mal doniesť. O štyri hodinky na to mi už volala pani z kuriérskej služby, či som doma, pretože mi donesie balík. Vzhľadom k tomu, že žiadny iný balík som nečakal, bol som prekvapený a zároveň aj rád, že mi objednávka prišla tak skoro a hlavne rýchlo. Netrpezlivo som prebral balík a utekal si ho domov rozbaliť. Dobre zabalené, aby sa nič nepoškodilo ani nerozbilo. Šálka sa mi páčila, konečne mám nejakú šálku originál na kávu a nie len tie univerzálne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Prišiel mi balík.
Prišiel mi balík. (zdroj: Matúš Novák)

Ešte som ani nemusel vrecúško s kávou otvoriť a už som ju cítil. Mala strašne silnú a prenikavú vôňu, ktorá mi udrela do nosa. Samozrejme to pre mňa nebolo ani zďaleka negatívum, práve naopak. Páčilo sa mi to aj napriek tomu, že nie som odborník na kávu a nevypijem hocičo. Hneď som mal o dôvod navyše sa tešiť, že som spravil a objednal dobre. Ako študent bývam samozrejme ešte s mamou a jej priateľom. Boli sme teda traja pokusní králici. Krásne vyzerajúce zrnká kávy, ktoré som si vysypal na ruku hovorili o dobrej kvalite. Niekoľko som ich nasypal do mlynčeka, pomlel, pripravil do kávovaru a už len čakal. Tak ako bolo písané aj na zadnej strane balíčka kávy, bohatosť peny bola evidentná. Sám som bol skeptik, pretože veľa informácií, najmä takýchto detailov nezvykne byť pravdivých a sú tam len pre „skrášlenie“, ale tu to pravda očividne bola. Na náhody neverím, takže určite som len nemal šťastie v jednom z tisíc balíčkov tejto kávy. Pena bola teda v poriadku po naplnení šálky, vôňu nemusím ani veľmi spomínať, pretože nesklamala. Bola skvelá, jemnejšia ako samotné kávové zrnká pred pomletím čo samotnej káve len prospelo, pretože sa nezdala byť tká silná. Prišla na rad chuť, Keďže som pripravil kávu pre všetkých troch dalo sa hodnotiť celkom objektívne a to Vám teda môžem povedať, že objektívne to aj bolo. Bolo veľmi dobre vidieť názor každého z nás, aký je v niektorých prípadoch rozdielny a v niektorých spoločný.
Káva všetkým z nás chutila o tom niet pochýb. Zhodnotili sme, že bola lepšia ako iné kávy, ktoré pijeme bežne a pritom ani to nie sú obyčajné kávy. Voňala tiež všetkým akurát s chuťou sme už naše názory nezladili a boli rôzne.
Káva chutila mne aj mame, takže som sa potešil, aj keď mame bola trošku slabšia na to, že z 80% to je Arabica, no keď jej chutila nám obom, tak to nebolo treba riešiť a mne sa dokonca miestami zdala práveže trošku silná čo sa mi potvrdilo neskôr pri zrýchlenom tepe, ale keďže kávu nepijem kvôli prebudeniu sa, vyhovovala mi. Naopak maminmu priateľovi nechutila úplne. Vadilo mu, že pre neho bola príliš slabá, pokazilo mu to trochu chuť kávy, ale to je len vec názoru a toho na čo je človek roky zvyknutý. Ja ako relatívne mladý človek nemám s kávou ešte toľko skúseností, preto si myslím, že je to z jednej strany objektívnejšie, ale zo strany druhej som spravil určite dobre, že som nepil sám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže nakoniec moje hodnotenie? Objednávka prebehla bez problémov a rýchlo, taktiež ako aj dodanie chuť a všetko bolo skvelé. Možno by som vytkol jedine to, že káva nemusí byť pre každého dosť silná aj keď vôňa tomu môže napovedať. Hodnotím to všetko na výbornú ako v škole a som rád, že som získal ďalšiu skúsenosť a že som mohol túto kávu ochutnať.

Odkazy na stránku s kávou COFFEEIN:
COFFEEIN - káva pražená na Slovensku
COFFEEIN Elite set
Facebook
 

Zdroj: Ide o moju vlastnú recenziu vytvorenú jedine mnou rovnako ako aj obrázky v tomto článku. Šírenie tohoto článku a jeho obsahu bez súhlasu majiteľa je zakázaný!

Matúš Eduard Novák

Matúš Eduard Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som 25 ročný študent na Masarykovej univerzite v Brne. Študujem Informační studia a knihovnictví na Filozofickej univerzite.Zaujímam sa o množstvo vecí a dúfam, že sa vám moje články budú aspoň trochu páčiť a odmeníte ich "zvýšením karmy" prípadne "lajkom" či zdieľaním môjho článku :-)Budem veľmi rád ak navštívite moju rozbiehajúcu stránku na FB a odmenili ma prípadným "lajkom".LeMra.sk Zoznam autorových rubrík:  RôzneHudbaŠportE-shopyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu